Red Sox legend David Ortiz being flown to Boston after shooting – Boston Video



The team chartered an air ambulance to bring him from the Dominican Republic after he was shot once in the back at a nightclub; one suspect was arrested, authorities said.

WATCH THE FULL EPISODE OF ‘WORLD NEWS TONIGHT’:
https://bit.ly/31nDsyg

WATCH OTHER FULL EPISODES OF WORLD NEWS TONIGHT:
http://abc.go.com/shows/world-news-tonight

source

Some local news is curated - Original might have been posted at a different date/ time! Click the source link for details.

45 Comments - Write a Comment

  1. Ummm….they're "supposed" to "LOVE" him in DR….Well….God Speed Big Poppi

    Reply
  2. I hope he is okay and I am happy they beat the man who shot him

    Reply
  3. I hope 2 God that he has a safe recovery. Why would someone do this 2 him? Glad that a suspect was captured and beaten. He already confessed that he was involved. He needs 2 held accountable.

    Reply
  4. pronta recuperacion para BIG PAPI

    Reply
  5. Bunch of fucking ANIMALS. Why do you hang out with those scumbags?????

    Reply
  6. Too bad the n 1 g g e r didn't die.

    Reply
  7. Im sorry about whay happened to him but but it's not the doctors choice to make that call if you live are die that is god choice.

    Reply
  8. I’m no detective, but the shooter had every chance to aim at his head but chose his back. Do what you want with that info

    Reply
  9. To bad they didn't beat him to death.

    Reply
  10. And then people ask why they are called “ stithole countries……
    This guy should have been loved by all in that hole, Instead, the crap rises to the top in those places, as usual.
    Time for that great country’s political powers to stop taking bribes and actually help the people who aren’t animals be safe.
    Then they ask why no one wants to vacation in the DR.

    Reply
  11. DR has been corrupt for a long time it takes a celebrity for people to realize time for USA 🇺🇸 to go and clean that country even the police in the DR are playing dirty tourist has died and been beaten in this country it’s time to make an invasion to that country and eliminate those unless they are supported by USA than yikes it has back fire because USA has done shyt for those innocent tourists death smh 🤦‍♂️ makes sense even New York police need to pull a strong force in the streets and schools they stabbing kids like it’s a regular handshake in these times

    Reply
  12. So mess up 😱🤯 prayers go out to david ortiz and family. 🇩🇴🙏 I heard this was over a chick smh 🤦‍♀️

    Reply
  13. Hey boston fans i hope hes okay hes a fukin beast a ledgend

    Reply
  14. TERRIBLE. But-was he doing Karaoke?
    "They call me King Papi Butt…don't shoot up the place, there's some ladies here tonight who should be having my Baby…BABY!

    Reply
  15. God help him be with him praying for him 🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️

    Reply
  16. I bet you that’s the last time he will be amongst the common folk. You can be worth 50 million and be amongst animals. The people got down and stomped out the shooter. I think he is going to die. It’s why he is being flown to the USA to be out in emergency transplant list. His liver is probably torn to shreds

    Reply
  17. i wouldn't go to that sh!thole for nothin'.!!!!!!!!

    Reply
  18. Not to be an asshole but why would they fly him to Boston? There are a lot of excellent hospitals from the D.R. to many points in the U.S. closer than there!! Hmmmm…

    Reply
  19. Damm all I saw what’s that big booty in the white

    Reply
  20. That's gonna suck to be shitting in a bag

    Reply
  21. WTF that fool shoot him for. He look like he was just having a good time drinking with his friend. Damn….

    Reply
  22. Why and who would shoot big Papi.

    Reply
  23. That's why I haven't go over there in 10 years. There is a lot of jealousy. Ashamed 🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️

    Reply
  24. Thank You GOD and thank you to the Boston Red Sox owner for rescuing him!

    Reply
  25. Come on man over a fuckin girl

    Reply
  26. Nah nah nah nah wtf ion like this not one bit

    Reply
  27. 1st- Junior by Trinitarios
    2nd- 3 Americans dead in DR resort
    3rd-Ortiz shot in DR nightclub…

    Dominican republic and dominicans themselves are ghetto, dirty and not safe !!!

    Reply
  28. I bet it was a yankees fan

    Reply
  29. BRUH THIS COULD HAVE BEEN WAY WORSE IF THAT GUY ACTUALLY WANTED HIM DEAD SMH HE COULDVE EASILY SHOT HIM IN THE BACK OF THE HEAD IF HE WANTED TO TBH SMH ITS SOME EVIL JEALOUS PEOPLE IN THIS WORLD 🙅🏾‍♂️🤦🏽‍♂️

    Reply
  30. Your own ppl will do you dirty and they all say do good and help your ppl. DO PPL UNDERSTAND HOW MUCH OTHER HATE TO SEE PPL SUCCEED

    Reply
  31. Bless you Big Papi!! Get well soon, Boston Strong!!!!

    Reply
  32. Get well Big Papi! Prayers from Twins Nation. We can see that he wasn't doing anything to provoke the gun shot. I realize that I don't know him but my impressions of Ortiz is that he is a big gentle giant.

    Reply
  33. They should stop going back home ..when you hit the famous status your a target smh also a string of couple's murder in DR…its time to take garbage island out nuke it and stop them from coming to the United states if they messing with Mexico they can do the same for the bums also

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Send this to a friend